9 augusti

Hejhej :) Idag åkte jag, min mamma och min syrras son (kevin) till hågelby. Där lekte han i parken och åkte såna där leksaksbilar.. Sen köpte vi glass, och åkte till stallet. Där hälsade vi på hästarna, sen gick vi ner till sjön, och igenom träsket på den där "spången" som mamma säger att det heter. När vi kom fram till en ö så fikade vi. Där var det mkt getingar,myror, myggor och sånt så det gick ganska snabbt.. Sen gick vi tillbaka till stallet, kollade på när nåra red och sen så åkte mamma och kevin hem. Jag stannade kvar ett tag, för jag kunde åka hem med en kompis.. Jag fixade lite åt cooper :) och runt fem åkte vi hem... För en stund sen försökte jag rosta solrosfrön. Det blev faktist ganska gott! Haha x) Nu är jag så himla trött, så jag måste nog gå å lägga mej.. Vi ses imorn, Puss!


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0