Cirkus cirkör = nja

Svejsan hejsan! Idag vaknade jag tidigt och ville gå upp men ville ändå sova. Jag valde såklart att sova ;) Sen gick jag upp runt 8. Vi började tjugo över nio.. Fem över nio mötte jag tessan vid bron, och tio över nio kom emelie o jennie. Vi + resten av klassen (bl.a anja<3)  tog buss och tåg till alby.. Där kollade vi på cirkus cirkör, och det var väll... nja... helt okej x)  efter det tog vi bussen och hoppade av i hågelby.. jag blir så trött på alla som tycker att vi är "töntiga" för att vi rider!? lixom det är ju helt normalt.. asså som om jag skulle reta dej för att du höll på med fotboll! okej visst, nu vet jag vad vi ska göra..  Iallafall, tessan, emelie och jennie gick i förväg. och anja o jag bytte om på toaletterna på hågelby och köpte varsin chokladboll. Eller nej jag köpte en chokladboll, och anja köpte en sandwich och nån kaka av någo slag! Sen gick vi över ängen till stallet! Jag har gjort det mesta åt cooper idag, den lilla sötisen. sen runt fem/sex åkte jag hem med mamma (: Fast vi stannade på willys och köpte bröd, och mat på mc donalds..   Nu är jag trött av allt skrivande! So long suckers! Puss


Kommentarer :)
Postat av: v

att rida är inte töntigt! :O

2008-08-28 @ 21:40:50
URL: http://vannu.blogg.se/
Postat av: Ida

säg det till våra klasskompisar ;) :P

2008-08-30 @ 10:32:11
URL: http://jaapp.blogg.se/
Postat av: E.H

Ridning är inte alls töntigt! :o

2008-08-31 @ 00:00:51

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0