Dårar xP

Hej svejs! Idag har jag vart i stallet. Åkte dit imorse med emelie & jennie (och tessan). fixade det mesta åt cooper :) mockade, ryktade lite, tog in från hagen å massa annat... När jag skulle ta in från hagen (jag och emelie skulle ta in maxwell och wille också) så kom det typ nåra killar på fyrhjuling och körde genom stallområdet. först stannade den ena,  hans kompisar körde iväg, å hästarna blev ju typ skiträdda. sen gasade han på typ för fullt, och så vågade inte wille gå in i stallet.. så jag fick gå i förväg med maxw. Dårar säger jag bara :P Man får ju inte köra på ridvägarna.. men det fattade tydligen inte dom! När vi hade lämnat hästarna i stallet tog vi in coop och tolle. innan vi åkte hem, nattade vi dom (gav maten och pussade på dom), tog varsit äpple och sprang till bilen! Konstigt nog stod ponnyerna ute fortfarande.. dom hade vart ute i en och en halv timma för mkt! Jaja, jag sms:ade bettan och sen åkte vi hem :P Snart kommer emelie, hon ska sova här :)  Skriver mer imorn! Ska till stallet igen.. ingen av dom andra (två) skötarna kommer, så då åker jag x) ;P  Haré bra! Puss
Ps. Idag kom anja hem :) JAG HAR SAKNAT DEJ <3
En gammal bild på anja :)  du é så söt!

Kommentarer :)
Postat av: Emma

Sms:ade du Bettan ? som är ridlärare? xD :P

2008-08-16 @ 22:42:00
URL: http://boring.webblogg.se/
Postat av: Anonym

tack ida älskling <3333 men bilden på mig är seriöst helt... jag vet inte vad

2008-08-17 @ 16:21:07
Postat av: Tessan

jag vet vad anja! den är jätte fin ju! :D<3

puss på dej , och ida såklart;)<33

2008-08-17 @ 16:38:08
URL: http://ttessans.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0