Kevin, var är du?

Tjollahopp kaffekopp! Eller hur man nu säger. Idag har jag vart å hälsat på kungen. Jag hälsade inte riktigt på honom, men jag gick i hans slott på drottningholm :) Kevin och jag sprang omkring i labyrinterna i trädgården, och tappade bort varandra flera gånger, och så åt vi glass vid pressbyrån. När vi åkte hem åkte vi in på några gårdar och kollade på olika stall, ska kolla om stallen har några hemsidor.. Carla, ella och irmis har kommit, och jag o barnen har gjort iordning en liten hörna i boden där man kan sitta och mysa ;D Det tog tid! Nu sitter jag här och dricker te och chattar med Tessan (<3) på msn. Kommentera och skriv din msn, du som läser :) Puss!

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0