Nallen fanns kvar på In&finn..

Hej allihopa :) Idag har det vart skolan som vanligt på vardagarna, vi har haft svenska, och so.. har fått reda på att vi ska ha matte istället för no ett tag nu! ett litet jihoo, för matte är nåågot roligare än no. Vi tog också skolfoto idag... Usch, hoppas man såg normal ut! Jag varnar er, köp inte våran skolkatalog. Efter stallet åkte jag och anja till tumba, där köpte vi lite godis och mötte ylva :)som också skulle till stallet.. vi gick in på in&finn, där det fanns en nalle som man kunde skriva på.. Vi tog bussen, och bytte om på hågelby o sen sprang vi till stallet. Jag har vart på liten promenad med cooper (: Det var kul! jag ledde honom först lite runt ridhusen, sen gick vi in i stora ridhuset och gick nått varv där.. Han é så söt! Bilder kommer senare.  Och så har jag fixat lite åt honom ;)  Nu är jag hemma och ska äta middag.. Lite sent vart de idag.. Måste skriva klart svenskauppsatsen också! man skulle igentligen skriva en berättelse (man fick välja på nåra olika ämnen) men jag valde att skriva två, och nu ska jag skriva en till. Tråkigt, men det är det värt! hoppas jag..  Undra föresten om det är nå bra på tv ikväll? tvplaneten.se är en sida jag rekommenderar om man vill ha reda på tvtablån snabbt.  Baybay, puss!

Kommentarer :)
Postat av: c,

nallen lät ju.. skum x)

2008-08-30 @ 22:43:55
URL: http://millathebest.blogg.se/
Postat av: Jasmin E

rider du på Fredagar?

2008-08-30 @ 23:52:55
Postat av: Ida

Näe på tisdagar :)

2008-09-17 @ 19:09:17
URL: http://jaapp.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0