Stalltjänst idag

Hinner inte skriva, men idag har vi haft stalltjänst. Vi fodrade, mockade, fyllde på vatten åt hästarna som var ute, och stängde o larmade stallet. Det gick bra :)  Vi åt också lite mat, från mc donalds.. dom glömde att göra min glass! fast jag fick dela en mc flurry med sofia ;) sen kom mamma och hämtade mej.. Nu ska jag sova! Är otroooligt trött. Igår var vi på torekällberget och kollade på nordman.. Imorn är det skola igen! Inge kul, men ett måste enligt lärarna. Vi ses, Puss! Här har ni lite bilder, och en låt.. Dom är ej från idag! Enjoy!
   
1.Orame :)
2. Jag och nikita i vintras
3. Kask och leias bakdel :P Miss you <3
4. Afasi Och Filthy Feat. Snook - 1990 Nånting

Kommentarer :)
Postat av: danzi

fett sööt nikita är !!!

2008-08-26 @ 20:42:49
URL: http://danfs.blogg.se/
Postat av: v

i hate stalltjänst -.-

haha :P

2008-08-28 @ 21:41:44
URL: http://vannu.blogg.se/
Postat av: Beckoo

Nikita sötnos <3

2008-08-31 @ 00:16:13

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0