Todays blogg

Halloj! Idag var det första ridningen. Jag sov hos tessan igår natt, så vi åkte till stallet på dan.. Fixade lite åt coop, och sen var det dax för ridning :) Det var ny ordning, så jag fick välja först.... ;( Synd, för då väljer jag sist nästa gång. Men iallafall, jag valde Belle :) Vi red till vallen och red där. Vi red på volterna och övade lite på skritt trav och gallopp xP Det var ganska lätt, och det kändes som det gick jättesnabbt! För helt plötsligt skulle vi skritta tillbaka till stallet.  Nu sitter jag här.. har ätit middag själv, eller det var jag och hunden fast han åt ju sin mat.. Mamma är på nån kryssning, och Tessan som igentligen skulle sova här, fick inte.. ÅÅh :P irriterande, vi bestämde det igår. Jaja nu ska jag dra å kolla på 2 ½ män. Vi ses, Puss!

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0