Äntligen hemma

Hejhej. Just nu känner jag mig inte frisk! Har ont i magen, är förkyld och otroligt trött.. Men här är lite om dagen;
Imorse vaknade jag ett par gånger, gick upp och sa till ella & kevin att dom skulle vara lite tystare, och gick sen och la mig igen. Innan jag gick upp såg jag att herkules låg under min säng (jag sov i en extrasäng). Han var jättegullig, men när jag skulle ta kort på honom så gick han -_- Så jag gick upp och åt frukost runt typ 11. Sen tog jag irmis ett tag åt carla medans hon fixade lite annat. Kvart i två åkte vi till Kevins bandyträning. Där satt jag i två timmar och spelade kort med Ella x) När Kevin var klar åkte vi till måsen och åt middag ;) Dom hade nån ny grejj där, så man fick ta läsk och is själv. Att dom litar på folk, vem som helst kan ju gå och ta mer o mer dricka x) Hah, jag råkade ta för lite så jag drack upp allt nästan på en gång.. Sen åkte vi hem till Carla och hämta grejorna och hunden, sen åkte vi hem. På motorvägen körde vi bakom en lus hela vägen till Södertälje. Men det var så mörkt så vi ville hålla oss bakom någon med lysen. För det är så otroligt dåligt att det inte är några lampor när man kommer utanför Södertälje! Det är ju jättemörkt den här årstiden....
Men nu måste jag nog gå och lägga mig.

Ps. Det blir inte så mkt bilder just nu, för att min kamera är mer cp än någonsin.. Så det blir väll efter jul, om jag får en ny!

Kramkram /Ida

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0