En lång dag.

Imorse mötte jag Emelie och Jennie, vi gick till skolan tillsamans. Först hade vi engelska, sen svenska. På svenskan började jag med att skriva min "önskelista" till jul x)  Men jag hann inte skriva mkt.. Sen va de lunch, det blev pasta med ost och skinksås. Gott :) Efter det var det slöjd. Jag började på ett örngott som jag ska ge till någon i julklapp... Vet inte riktigt vem än!  Sen var det NO och vi jobbade lite med kondition. Randi och jag gick typ tjugo i tre mot tågstationen. När vi kom typ sådär 100 meter ifrån, såg vi att tåget kom. Men vi tänkte att vi inte skulle hinna, så vi gick sakta istället. Men tåget som skulle komma tre över, kom åtta över! Irriterande :P När vi stod där uppe kom alla dom där jobbiga ungarna som tror att dom är så coola. Och så är dom så många också! Haha randi tyckte de såg ut som halva europa kom ;)
När vi kom till stallet bytte vi om, sen gick vi ner i ridhuset och kollade när Sofia och Cooper red. Dom tränade för Lars. Det såg fint ut :) Sen fick jag skritta av. Hah, Cooper var lite dum, han höll på att glida nerför backen bara för att Mickis stod och mockade i en transport x)  Sen var tessan och jag stallvärdar. Jag fixade massa åt Coop också.. Runt halv åtta åkte vi hem. (Hehe, förlåt anja men jag blev så sur på mamma).

Nu har jag ätit o duschat osv....  Måste nog sova snart x) Ha det bra!

/Ida


saknar dig..

Kommentarer :)
Postat av: Tessan

ursäkta ? jag var också med faktist.

2008-11-05 @ 15:14:48
URL: http://ttessans.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0