Fredag a la Emelie & Ida

Halloj! Idag i skolan har det inte hänt så mkt, som vanligt.. Efter gick Emelie och jag hem hit och satt lite vid datorn. Sen skulle vi kanske ha åkt bil med Anja till stallet, men hennes pappa ville typ inte skjutsa nåra andra elr va de va.. Menmen, Emelie och jag åkte buss till stallet, och så fick vi skjuts över ängen av Birgitta :) När jag kom till stallet gjorde jag iordning Cooper o gick ner till ridhuset och skrittade fram honom åt Sofi. När hon kom tog jag med mig Tiger upp till stallet och mockade. En stund senare kom Mickis och tog Tiger, och så gick jag ner till ridhuset och skrittade av Cooper. Tack Sofi för att jag fick skritta :)  När jag hade fixat klart med honom fyllde jag påsarna och sen åkte jag hem med Ylva och Emelie. Nu är jag hemma och har duschat, ätit och hållt på med hunden. Vid typ sju gick Emelie,Jennie och jag ner till centrum och köpte lite gottgott. Emelie och jag köpte en påse chips, och jag köpte lite djungelvrål. Så nu sitter Emelie och jag å kollar på fredag hela veckan. Vi har precis kollat klart på Idol. Synd att Anna åkte ut! Det borde vart Kevin (a) Men det var tur att Johan stannade! ;)  Nu måste vi bädda, vi sover i vardagsrummet framför tv:n inatt.

Nattinatti /Ida


Kommentarer :)
Postat av: J

Hehe jag tycker tvärt om, Kevin borde vinna idol ^^

2008-11-22 @ 12:19:06
URL: http://dressage.blogg.se/
Postat av: Tessan

håller med dej Jasmin , kevin är bäst (:

2008-11-22 @ 13:09:48
URL: http://ttessans.blogg.se/
Postat av: randi

Hur kan du tycka kevin ska ut?!:O

han är ju bäst. Jag tycker johan ska ut!

Det var synd att anna åkte ut, man såg på Johan att han var skit nervös;P

2008-11-23 @ 18:52:28
URL: http://raandi.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0