Fy på dig Randi ;)

Hejsvej! Idag har jag vart stallvärd, som på alla andra måndagar. Idag hann vi till fodringen, vi sopade, lite annat och gjorde rent i spolspiltan. Vi tog bort gallren där vattnet åkte ner och tömde från lera. Haha, jag skulle sopa ut all lera och då råkade jag ramla ner i hålet! Haha det är ju inte så stort så jag kom bara ner med foten.. Men ändå, så klantigt av mig! Sen borstade jag på Cooper, och efter det åt vi, och gjorde massa annat..  Haha anja hade med sig en låda med mat i (som hon inte visste vad det va i) och allt i den var en stor enda isklump! Då frågade jag vad det var förnått om det var nån slags lasange (stavning) typ.. Och då sa Anja -Soppa!  Haha Tessan och jag garvade ihäl oss ;D Det kanske inte lät så kul, men det var det!

Kvart i sju skulle dom tre nya hästarna gå med på lektion för första gången. Jag gick upp och pussade lite på Queen och sen gick Anja o jag ner och kollade. Hon såg fin ut :) Efter vi hade kollat en stund, smörjde vi Coopers grejjer. Kvart i åtta åkte vi hem..

Har precis ätit klart min gröt och mina mackor med marmelad på. Gott faktist! 
Ha en fortsatt trevlig kväll.

/Ida

Ps 1. Imorn har jag Cooper för mig själv :) Det ska bli kul
Ps 2. Haha rubriken, Randi skulle påminna mig om att jag skulle kolla efter mina nycklar i skåpet. Men hon gjorde det inte! Så nu får jag skjuta upp det än en gång ;)

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0