Göra en design åt mig?

God morgon! Idag stannar jag hemma från skolan. Känner mig inte så bra.. Ska snart ringa till stallet och säga att jag inte kan vara stallvärd. Menmen, jag får ju massor av tid till att bara slappa och göra design till bloggen :) Fast nu har min kamera pajjat helt.. Jag tog fram den och skulle ta bilder på snön, och så satte jag i batterier men den lyser bara grå/svart.. Det kommer inte fram något alls. Hoppas hoppas hoppas på att jag får en ny! Men det borde jag verkligen få om jag säger att min har gått sönder x)  Nu ska jag börja med designen. Jag vet inte vad jag ska ha för nått på den! Jaja, vi får väll se :) om jag inte hittar på nått bra så får jag väll fråga nån annan som kan göra design åt mig.. Tjingeling

/Ida


Kommentarer :)
Postat av: jossan

sv. jag önskar det iallafall :)

2008-11-25 @ 19:05:53
URL: http://kyyss.blogg.se/
Postat av: josephine

hur gör man en egen design ?

2008-11-30 @ 18:15:12
Postat av: Ida

Sv till Josephine: Jag gör mina i olika paintprogram :) Sen ska man lägga in dom på bloggen.. ;)

2008-11-30 @ 23:09:00
URL: http://jaapp.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0