Har ätit för mkt godis känns det som.

Tjosan. Imorse gick vi upp typ kvart över åtta, och åkte till stallet vid nio. I stallet har jag tagit hand om Cooper och Queen :)  Hjälpte Madde & Edwina att mocka hos Don Pedro, och Nicole att mocka hos Baron. Vid typ fyra åkte jag med mamma mot Hedlandet (en affär) och hämtade carla & barnen. För deras bil hade gått sönder -_- ;P  Sen åkte vi hem till dom, och nu sitter jag här vid datorn. Såg på dansbandskampen för ett tag sen. Jag tyckte faktist att dom där Face-84 skulle gå vidare! Tur att lars-kristers gick vidare, tyckte Kevin för han har deras autograf (stavning). Men jag brukar ändå inte kolla på sånt där. Kom nyss på att jag missade Tack gode gud, synd det hade jag velat se. Men nu är jag otroligt trött, och mår inte så bra.. Har ont i magen, hoppas inte att det är magsjuka på gång..

Ni får ha de bättre än jag! Natti natti /Ida

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0