Harry Potter åker med i väskan idag!

Tjenixen :) Idag började vi igentligen halv nio, men eftersom vi ska ha nå temadag (där vi ska skriva novell heela dagen + att vi ska läsa böcker också..) så börjar vi senare och slutar tidigare!  Tur att Jennie ringde och frågade om jag ville åka med dom..
Haha det här är vi på telefonen;

Jennie: Vill du åka med oss till skolan?
Ida: Ja gärna :D Vilken tid åker ni?
Jennie: Kvart i
Ida: Kvart i?
Jennie: Ja, kvart i
Ida: Men du måste väll mena kvart över?!
Jennie: Nej kvart i. Vi börjar nio idag!
Ida: Jaså gör vi?!



Haha iallafall, jag fick tid till att göra lite annat. Så nu har hunden nytt vatten och mat :)
(annars skulle mamma gett honom ;P) Men nu måste jag gå, så att jag inte kommer försent ;)
KramisKramis

/Ida

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0