I <3 Randis säng

Tjosan bloggen :) Idag hade vi musikprov! Jag tror faktist att det gick ganska bra ;D Vi får se imorgon. Inga speciella lektioner, vi gick hem till Randi på lunchrasten (a) Hah, vi kollade på tv och gosade med Felix hennes katt. Han är söt :D  Och föresten, jag älskar Randis säng! Den är tillräckligt mjuk, och väldigt hög! Vill ha!

 Efter skolan hade jag utvecklingssamtal. Det såg bra ut sa Camilla (a)  Sen skjutsade mamma mig, emelie och jennie till stallet. Tack mor :) I stallet fanns det typ inget kvar att göra åt Cooper.. Men jag borstade honom iallafall. Kvart i sju åkte vi hem.. Snart ska jag kolla på Grey´s ;D  Kram



/Ida

usch vet verkligen inte hur jag ska göra.

Kommentarer :)
Postat av: randi

HAHA :D

jag älskar min säng<3

2008-11-23 @ 18:54:09
URL: http://raandi.blogg.se/
Postat av: randi

HAHA :D

jag älskar min säng<3

2008-11-23 @ 18:55:10
URL: http://raandi.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0