It feels like christmas!

Hejhej, idag har jag vart med lilla "Banjo" som jag säger :) Hihi, Anja med andra ord. (Banjo & Frida, typ bara Anja som fattar ;D) Vi va på nån julbasar hos Astrid (gammelmoster). Det var kul å träffa henne :) Hih jag vann "Ekologiska pepparkakor" på ett lotteri, och så köpte mamma en kladdkaka (som för tillfället är uppäten). Efter det åkte vi till marknaden som va i centrum, fast där höll dom på o ta bort allt. Hihi mamma sa att hon hade köpt en chokladkalender :D Hah halleluja moment :) Nu har jag efterrätt för hela december ;)

Iallafall, sen åkte vi hem till Anja. Där har vi ätit,spelat dator,kollat på tv, och läst tidningar :) Sen fick jag skjuts hem av hon och hennes mamma. Har ätit middag och kollat på filmer.  Waterboy och Scooby Doo! Jag tycker så synd om den där killen som alla kallade "Waterboy", fast det slutade ju bra iallafall :) 

Hihi chattar med Tessan, hon var väldigt "kreativ" med ord idag! Eller så är det nog bara att hon har druckit för mkt julmust... Haha våran humor är bäst, kommer alltid att vara!

Imorn blir det städning och julpyntning! Skriver nog innan jag åker till Globen.
Dagens låt blir *trummvirvel* http://se.youtube.com/watch?v=Mdt4x_Ok9MQ  Låten från Felix reklamen :)

/You know who

Kommentarer :)
Postat av: ylva

haha, jag äälskar låten till felixreklamen!! :D

2008-11-30 @ 10:57:05
Postat av: Ida

Hihi ja visst är den bra :D

2008-11-30 @ 11:45:16
URL: http://jaapp.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0