Jag ser det snöar..

Det var väll roligt, hurra? Tjena! Just nu håller jag på o rensar datorn. Det ska bli så skönt! För datorn har blivit jätteseg.. Haha den har hittat över 900 filer som gör att datorn blir seg. Det är nog på tiden att vi rensar. Idag blev det inget stall. Har vart med familjen istället :) Jag,mamma,Ella och Kevin gick ut i skogen med Herkules och lekte kurragömma. Jag har aldrig träffat en hund som är så duktig på att leka kurragömma som Herkules! Nu har Carla och hennes familj åkt hem. Men mormor och Yvonne är här och fikar. Imorn är det skola igen... Tråååååk! Fast jag hoppas att jag kommer ihåg att sätta fast bokstäverna på min mössa. Justeja, E&J har hittat mina nycklar! Äntligen, har letat efter dom jättelänge!! Hah, dom va i deras bil. 

För en stund sen snöade det här. Men nu börjar det bli mörkt, så jag ser inte om det gör det fortfarande. Jag såg några barn som gick ut och försökte åka pulka. Men det va så lite snö så det funkade inte. Hahah jag känner mig elak som sitter här och skrattar åt dom.. ;)

Jag fixar lite med designer och sånt.. Vill så gärna ha med bilder på min design, men det går inge bra! Nån som kan hjälpa mig? (A)

/Ida


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0