Lite smått & gott

a) Ta fram mobilen.
b) Håll in nedåt knappen och sen släpp.
c) Skriv vem det blev som svar på frågorna :P


Personen i mitt liv: Rebecka B
Min bästa vän: Ellen J
Jag älskar: Emma
Jag drömmer om: Linnea K
Jag hatar: Camilla KW
Min fiende: Ingalill
Mitt syskon: Jennie J
Jag ska gifta mig med: Sara B
Snyggaste: Jimmy
Sötaste: Ylva S
Jag beundrar: Jenny
Plugghäst: Sherin
Jag saknar: Sofi
Jag ska dela lägenhet med: Jessica
Hör ihop med: Emelie W
Älskar dig mest av allt: Anja


Haha endel stämmer inte!!


Kommentarer :)
Postat av: Anonym

men den sista stämde ;D <3

2008-11-23 @ 20:31:34
Postat av: Ida

Ja absolut :) flera andra också, men inte alla ;)

2008-11-23 @ 21:33:00
URL: http://jaapp.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0