Lussekatter eller Lussebullar, det är frågan

God jul! Haha nej inte riktigt än, men det känns som det kommer snart. Det är ju massor av julreklamer på tv. I
dag har mama och jag bakat lussebullar :) GOOOOTT!  Hihi ;)   Ja, vad tycker du att det heter? Lussekatter eller lussebullar? Själv tycker jag att det låter bäst med lussebullar (a) Fast det låter godare med lussekatter... Inte för att det skulle vara gott med katter, men ni fattar väll vad jag menar.

Idag hade vi SO prov.. Jag hoppas att det gick bra! Men det tror jag nog... :P 
Jag hann inte skriva klart novellen men jag ska göra det nu, och sen skicka in den.

Efter skolan åkte jag till stallet med Anja och Tessan. Jag gjorde allt åt Cooper idag, den söte hästen <3 Han var jättegosig :) Yvonne red han idag för Sofia skulle till Globen. ÅÅH vad jag längtar tills på söndag då vi ska dit :) Håll utkik efter mig! Det kommer stå Cooper i pannan på mig ;) Förra året stod det Tango (saknar dig) men det var jättesvårt att skriva! Hoppas att det blir bättre i år :) Jag kanske får be någon annan skriva (a)

Nu ska jag äta klart min andra lussebulle, sen kanske det blir en till :) Mamma har gjort julmust också! (med soda stream)  Och så ska jag försöka slå mitt rekord på Guittar Hero. Ett otroligt kul spel måste jag säga! Det vill jag verkligen ha i julklapp.

/Ida

Kommentarer :)
Postat av: marrez

haha, jag ska också dit, imorron samam som becka och så dressyren på söndag och den ni ska på sen :=)

2008-11-28 @ 21:58:18
URL: http://typangelicas.blogg.se/
Postat av: r

varför ska du skriva cooper i pannan? :S

2008-11-29 @ 18:45:04
URL: http://ronjha.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0