*spännande*

Just nu sitter mamma och kollar i Järvsös broshyr. Jag tror nog att jag får åka! Men jag måste betala lite själv... Längtar så!  Hoppas det blir kul, men det tror jag nog :P  

Anja och jag gjort massa grejjer.. Vi har gjort rosetter (a) Min blev typ grön. Vi har suttit vid datorn, kollat på tv. Haha resten är hemligt.  Jag kan iallafall säga att vi har skrattat mycket!  Jag längtar till julmarknaderna vi ska gå på tillsamans :) <3  Och torekällberget.

Jahapp, har väll typ skrivit det mesta (läs förra inlägget).. Imorn kanske jag åker till stallet, ja får se.
Snart är det Grey´s! Nån som följer det? Iallafall jag! Vi ses

/Ida

Kommentarer :)
Postat av: Jonna ;)

Ljusdal äger! ;D

2008-11-06 @ 17:35:04
URL: http://jonnaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0