Suck!!

Hejsan. Idag på slöjden hann jag faktist ganska långt på mitt örngott. Jag ska bara sy fast banden, och en tyglapp och sen ska jag sy ihop kanterna. Efter det är jag klar! På No:n pratade vi lite om muskler.. Haha vi skulle hålla en bok i handen och så skulle man ha utsträckt arm. Jag klarade bara att hålla armen uppe i 1 minut och typ 40 sekunder. Jag är så svag! ;P  Efter skolan tog Randi och jag tåget till stallet. Väl i Tumba tog vi bussen till Hågelby. När vi kom halvvägs över ängen såg vi en traktor som körde fram och tillbaka på vägen.  Efter en liten stund tog den ner den där stora "skopan" mot marken så att det kom massa gnistor. Haha Randi och jag skyndade oss fram till stallet, sen började Tessan och jag att vara stallvärdar. Jag fyllde höpåsar & hönät, och gjorde betfor åt Cooper. Sen gosade jag och borstade bort leran från benen. Han var jättegosig idag :) Hoppas att det är likadant imorgon..

/Ida

Föresten, i lördags fick jag veta att Sofia skulle åka på semester. Tycker det var lite lågt att säga det så sent till mig, hon åkte ju lixom dan efter. Jag fick ju inte veta nånting om hur vi skulle ta hand om Cooper. Sen idag fick jag reda på att det är ju tydligen Jessica och Sofi som ska ha honom hela veckan. Eller asså jag är ju också där men det kommer verkligen inte vara samma sak. Och till Sofia, asså jag vet att dom kanske rider bättre än mig, men jag är ju faktist också skötare på honom. Jag blir så trött på det här.. Åh jag måste verkligen prata med Sofia på måndag.


Kommentarer :)
Postat av: emelie

fy vad lågt! du moste verkiligen prata med sofia!!!

älskar dej <3

2008-11-18 @ 15:19:46
URL: http://wallinss.blogg.se/
Postat av: v

vill inte vara på deras sida nu eller så, men det var ju lite dåligt av sofia att berätta det så sent men sen har ju jessica och sofia skött cooper i många år och rida är väl inte allt? jag menar du sköter väl inte för att få rida? (;

2008-11-18 @ 19:56:58
URL: http://vannu.blogg.se/
Postat av: Anonym

*jessica & sofi, inte sofia! ^^

2008-11-18 @ 19:58:31
Postat av: J

Håller med Vanessa (: Kram

2008-11-18 @ 19:59:50
URL: http://dressage.blogg.se/
Postat av: r

håller också med v..

2008-11-18 @ 22:06:36
URL: http://ronjha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är väll inte alls lågt? Om Sofia nu vill att Sofi och Jessica ska ha honom så är det ju så. Snacka om att du bara är ute efter att rida...

2008-11-19 @ 23:33:06
Postat av: Ida

Sv till anonym: Men åh jag är absolut inte bara ute efter att rida! Jag menade mest att det är lite dåligt att sofia berättar saker så sent...

2008-11-20 @ 20:09:29
URL: http://jaapp.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0