Tävling med Cooper

Hejhej! Det blir lite kort inlägg idag.
Imorse vaknade jag hemma hos pappa i båten. Vid typ 11 åkte jag till stallet :) Och vid klockan tolv åkte jag,jessica,sofia,peter och Cooper mot Farsta ridskola. Där skulle Sofia och Coop tävla x)
Det såg jättefint ut, fast dommarna var så jävla snåla.. Cooper var iallafall jättesöt :)

När jag kom hem åt jag middag. Carla m. familj och Anna & Nicklas va här också.
Så nu har vi ätit efterrätt och massa annat :) Barnen har gått o lagt sig. Snart måste jag väll också
göra det. Är såååå trött! Jag skriver väll mer imorgon. Här har ni lite bilder från dagen.

Observera att dem är väldigt dåliga, för min kamera är verkligen usel. Batteriet laddade ur
efter halva dagen så det blev inte så många bilder. Men jag lägger in tre.


1. Cooper
2. Zamira
3. En annan häst


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0