Två i ett.

Halloj. Det blev inget skrivande igår, så jag skriver lite nu ;)

Tisdag: På ridningen hade jag Sunny :) (Inget illa menat Anja men) jag valde sist ;) Han kändes lite trött, och seg, men han var jätteduktig! Vi övade skänkelvikningar och så hade vi markarbete. Det blev jättefina skänkelvikningar ibland :) Hoppas att jag får honom när vi rider ut ;) Han är så rolig ute i skogen!
När jag kom hem duschade jag och åt middag. Precis när jag satte mig vid datorn så började DH, så jag hann inte skriva.

Onsdag: Det har bara hunnit vart skola än så länge. Imorse blev jag faktist otroligt stolt över mig själv, för jag gick upp kvart över sju och kom iväg typ tio över åtta. Och så kom jag i tid till tyskan som var första lektionen :) Det hände inte något speciellt i skolan.. Eller jo, vi fick håltimma sista timmen ;) Så jag gick hem, och nu sitter jag här. Har precis ätit mellis. Haha det har tagit lång tid för mig att skriva det här inlägget. Men det är för att jag har gjort massa andra saker imellan.. Sitter just nu och letar efter bra musik.  Jag är väldigt sugen på att skriva något. Hoppas det räcker till en novell eller något :) Vi får se om den publiceras i bloggen. Idag blev det inget stall, men det blir det kanske imorgon. I helgen har jag faktist inte bestämt något, eller jo ska sova hos en kompis på fredag.. Vi får se hur det blir med det.  Nej nu måste jag sätta fart om det ska bli något. För sen måste jag göra frågorna som vi håller på med i So:n

/Ida


Kommentarer :)
Postat av: c

skönt att ha håltimme sista lektionen :D

2008-11-19 @ 19:51:26
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0