Inlägg x 3

Halloj! Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag. Men det har lixom inte funnits tid till det. Men,

Tisdag: På ridningen skulle vi hoppa, och jag fick Nova :) Hon var jättepigg och kunde knappt stå still men jag lyckades lugna ner henne, fast då stannade hon framför hindret för att det gick för sakta. Jag glömde helt enkelt bort att skänkla (a)  Så jag ramlade av, fast jag landade på fötterna så jag hoppade upp igen. Men sen gick det bra! När jag kom hem kollade jag på DH. Det var faktist inte så jättebra program den här gången.. Men, hoppas det är bättre nästa gång.

Onsdag: I skolan hände det inte mkt. Vi skrev novellen hela dagen (förutom jag som typ läste hela dan, och som hann skriva TVÅ ynka ord på novellen (a)....) och läste lite o så.. När skolan var slut åkte vi till stallet, vi fick skjuts av anjas mamma :) I stallet tog jag hand om Coop, och var med kompisarna. Jennie, Emelie, Anja, Alice, Jerry, Cooper och jag gick på promenad :) Emelie & Jennie tog Jerry och jag Cooper. Efter en bit vände Emelie med Jerry, Anja och Alice men Jennie och jag fortsatte ner för backen och tillbaka. Cooper blev rädd för nått i skogen, jag vet inte riktigt vad det var.. Men säkert nått djur! :P När vi kom hem gick Jennie och jag ut och åkte pulka. Haha lite barnsligt kanske men så otroligt kul vi hade! Vi gjorde samma sak i måndags fast då med Emelie också :) När vi hade åkt ett tag gick vi hem till mig och kollade på Grey´s. Det hände inte så mkt speciellt där heller... När det var slut kollade vi på lite annat, sen bäddade vi in oss för natten, och jag läste för Jennie ur Harry Potter. Hihi :) Jag läser Harry P. just nu, och hon ville höra lite vad den handlade om. Vi somnade typ runt halv tolv (a)

Torsdag: Idag i skolan har det faktist vart helt lugnt.. Asså inte så tråkigt menar jag, lugnt kan man inte säga om man går i min klass. Snö = Snöbollskrig. Det är lite tur att snön försvann lite idag, fast ändå så tråkigt för det blir så slaskigt!  Men efter skolan gick jag hem med Emelie E, Randi och Alisa. Vi har hållt på här och kört mörka rummet x) Hihi det var faktist kul. Nu sitter jag här ensam, det kommer väll förbli så till typ klockan tio. Mamma är ute igen! Fast hon sa att hon bara kanske skulle hem till en kompis. Så vi får se. Herkules är iallafall ett sött sällskap ;) <3

Imorn blir det blir skolan, och sen stallet.

Ska nog ta mig nått att äta, känner att jag börjar bli hungrig. Haré bra!

/Ida

Ps 1. Emelie och Jennie åkte på kryssning till Tallin idag. Eller jag vet inte om dom har åkt än, men idag iallafall. Jag kommer sakna dom :) <33
Ps 2. Dagens låt, http://se.youtube.com/watch?v=eRW6w7niFGw  Haha ni som gillar This is the life med Amy Mcdonald, här är en annorlunda version av den.


Kommentarer :)
Postat av: emelie

åh, jah kommer sakna dej med! fast nu är vi hemma, haha <3<3

2008-11-29 @ 16:07:55
URL: http://fotogalentjej.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0