Belle <3

Halluj!  Idag i skolan hände det inte så mkt :) Efter skolan tog jag första bästa tåget till stallet, och jag trodde jag skulle ha Cooper för mig själv idag. För Sofia sa det igår till mig, men tydligen hade hon sagt det till Sofi också! Tycker det var lite dåligt av Sofia.. Så det fanns inget att göra, förutom borsta och natta. Men Jessica var sjuk så då har jag honom imorgon :)

Tio över sex ropade Mickis upp. Jag valde först, men Nova gick inte med :( Fast jag tog Belle :D Vi skulle fortsätta med skänkelvikningar.. Det gick jättebra! Jag fick ner henne på tygeln :D 

Nu ska jag kolla på Systrar i jeans filmen (på 3an) Ha det bra!

/Ida

Kommentarer :)
Postat av: Ylva

ja det dåg jättefint ut med Belle idag (Y) :)

2008-11-11 @ 21:11:36
Postat av: jessica

men josefin skulle väl ha Cooper idag ( onsdag ) ? :S

2008-11-12 @ 17:44:47
URL: http://jessicaaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

ofta..

2008-11-15 @ 00:17:41
Postat av: Ida

Sv till Anonym: Vadå ofta?

2008-11-19 @ 14:16:12
URL: http://jaapp.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0