Lite av min önskelista :)

Hejhej. Imorse började vi med SO. Man skulle typ va klar med tobaksfrågorna så hon sa alla svaren. Jag hade väll alla rätt hoppas jag ;) Efter det var det NO, och då forsatte vi med ämnet. Efter NO:n va de e matte och jag gjorde provet. Det gick ganska bra tror jag! Till lunch blev det nån ganska tråkig soppa, sen var det lästid. Efter det var det tyska och vi fick tbx läxpapprerna som vi skrev i tisdags, och till min förvåning hade jag alla rätt :D Haha halleluja moment (svavning).

Det hände alltså inte så mkt i skolan idag... Efter gick jag hem och har typ bara legat i soffan och glott på burken.. Vill såå gärna ha en ny design! Jag måste börja med en.. Om jag inte hittar någon som kan göra åt mig.  Jaja, har pratat med mamma om julklappar (a) this is what I want

Klicka för att se större bildKlicka för att se större bildKlicka för att se större bildKlicka för att se större bild 

1. Systemkamera, inte just den på bilden
2. Objektiv till kameran ;)
3. Tv och väggfäste till mitt rum ;D
4. Mobil :)
5. Pengaaar
6. Laptop som ser ut sådär!
7. Mobilt bredband :)
8. Skimmeln med svart bakben. Katja, 4 årig arab som jag red i Turkiet. Saknar <3
 
Vill ha det här och mycket mer.

Kommentarer :)
Postat av: c

det var inte lite^^ :P

2008-11-20 @ 22:38:27
URL: http://millathebest.blogg.se/
Postat av: v

ska du ha en canon?

2008-11-21 @ 17:21:13
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0