Queen of Halloween <3

Hejsvejs!  I skolan idag hände det inte mkt... Efter sista lektionen (tyska) sprang jag och tessan till tåget. Där var också emelie,jennie,anja och sara :)  Vi åkte till tumba och där skulle vi bestämma vilka som skulle åka bil med anja. Jag fick tillslut ge mig, även fast det alltid är jag som får åka buss typ.  Så jag åkte buss med Sara! Men vi hade roligt iallafall.
När jag kom till stallet fick jag fixa lite åt Queen of halloween. Sofia skulle rida. Hon är väldigt söt den där hästen :D Ja ni som har följt min blogg lite och sett att jag gillade Quthia väldigt mkt,  tro inte att jag bara söker mig till nya hästar. Jag gillar dom ju för hur dom är och inte för att dom är nya..

I stallet har jag smörjt,fixat kvällsmaten åt coop, och lite annat med kompisarna.  Borstade på honom lite när jag kom, sen skulle jag borsta mer men han stod och halvsov så jag struntade i det.  Innan jag åkte hem gick jag in till honom och gosade en stund. Han va trött. Sofia sa att han hade vart jätteduktig på träningen, och att om jag hade vart där och kollat på skulle jag varit otroligt stolt över honom. Fast det är jag hela tiden! :) <33

Imorgon händer det nog inget i skolan.. Ser inte fram emot städningen! Även fast det inte är så mkt jobb och så, det är ändå tråkigt. Men jag åker till stallet så fort som möjligt :) Ska hjälpa Sofia, jag tror att hon skulle rida både Coop och Queenie. Det ska bli kul :D <3  Sen är det helg! Vi har stallet på söndag. 
Ha en bra fortsatt vecka! :)

/Ida

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0