Äckelväder med stort Ä!

Efter lunch följde jag och tessan med anja till tandis i södertälje. Det gick ganska snabbt (: Sen åkte vi mot tumba, och dom skulle släppa av mig i stallet. Men nejnej, dom var tvugna att släppa av mig vid busshållplatsen, fast det regnade så! Så när jag kom fram till stallet var mina skor,strumpor och byxor genomblöta. Suck! Tur att jag hade med mig extrastrumpor och mina jodpuhrs i stallet... Jag tog hand lite om cooper med Jessica, o sen fick jag ha Tiger, för mickis skulle jobba. Efter det åkte vi hem! Nu har jag duschat, & ätit middag. Snart är det greys anatomy! Nån som ska se det, eller som såg Desperate housewives igår? Hare bra! Puss


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0