Älskar mitt ritprogram! x)

Hejs svejs :) Haha rubriken har inget att göra med inlägget.  I skolan har vi IUP-vecka.. Alltså, Individuella Utvecklings Planer x) Tråkigt, men vi slipper läxor!  Idag har jag pratat med Pelle, no och matte läraren, och han sa att jag uppfyllde målen (a) Det tycker inte jag, men om han säger det så! På slöjden blev jag klar med min mössa :D Fixar en bild så får ni se hur den blev. Jennie gjorde en likadan, fast med en rosa blomma på :) Den blev jättefin!!  På no;n skulle vi arbeta med nått häfte, och typ göra en framtidsmobil. Randi och jag gjorde två stycken, och vårat "märke" hette IOR. ;D Alltså, Ida Och Randi. IOR! :) Haha. När vi var klara gick vi till tåget, och åkte till stallet. I stallet gjorde jag massa åt cooper :) Innan jag åkte hem pussade jag på coop, och pratade med Cheryl som hade ridit Quthia :) Det hade gått bra, och hon sa att båda var trötta. När jag kom hem åt jag middag och duschade. Det blev potatisgratäng :D Det är min favvismat :) Haré bäst


Dagens mening: Live every second like it was your last
(ursäkta stavning om jag stavat fel xD)
Dagens djur: Min hund Herkules :D Du är en stor del av mitt liv <3

/Ida

Kommentarer :)
Postat av: v

visst är de kul med syslöjd?! :D

2008-10-21 @ 16:18:41
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0