Äntligen (a)

Just nu sitter jag i skolan och har svenska, fast jag är klar med allt :) Igår morse hade vi nutidsorientering som första lektion. Jag kan säga dig, det gick inte bra! Men iallafall, efter det hade vi bild och min bild blev jag inte heller nöjd med.. Men Linda sa att jag kunde öva mer på landskap när vi skulle jobba med det. Sen motionspass, tråkigt men det måste tydligen göras. Vi gick en runda ner till sjön och sen upp igen, till matsalen för att äta lunch. Det blev nå konstig strömming, fast det fanns tre köttbullar och potatismos kvar när jag kom ;D Mumsigt var det rätta ordet. Sen efter lunch hade vi tyska, och sen SO. På SOn gick vi ner till biblioteket och jobbade. Eller rättare sagt var det jag som jobbade. Tessan och daniel satt bara å flamsade så jag gick där ifrån. och hon ska säga att jag har dålig stil... Lixom nu sitter jag här och försöker prata med henne men allt hon bryr sig om är att kolla på datorn och lyssna på daniel. ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ER TVÅ! Jaja, efter skolan stack vi till stallet. När vi kom dit såg jag att Quthia har fått flytta ner till stora stallet , roligt :D <3  Tio över sex skulle vi välja och jag valde nova ;) Fast man var tvungen att rida utan sadel, så vi fick hoppas att jag inte skulle ramla av. Vi skulle ha skänkelvikningar och det gick väll sådär. Det är ju mycket svårare att rida barbacka! Anja tyckte att jag hade bra balans :D Tack (A) <3 Jag lyckades faktist sitta ner i sadeln hela tiden! Det var skitkul :D Vill nog ha henne nästa vecka också.. :) Då har vi markarbete. Men nu måste jag sluta. Hare bra


Kommentarer :)
Postat av: randi

SVAR: japp hon gillar ju honom <3<3<3<3<3<3<3 han är bäst!!

2008-10-08 @ 19:47:06
URL: http://raandi.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0