Bullkalaaaas :)

Hej blogg! Just nu, håller mamma på och bakar bullar. Jag penslar lite ibland bara ;) Snart är det dax för provsmakning! Iallafall, så här har dagen sett ut:
I skolan har det inte hänt så mycket...  Efter skolan gick jag mot centrum med anja och emelie, och där kom mamma i våran lilla blå bil! Jag vinkade till henne, hon stannade och jag hoppade in. Hon frågade om vi skulle åka o shoppa, vem säger nej till det? inte jag iallafall ;) Vi åkte till huddinge, där finns det kanske inte så mkt men vi hittade iallafall en blus och en tröja till dopet på lördag. Sen får jag väll ha mina nyaste jeans till det.. Vi köpte en ask och ett halsband till lilla irmis, sen handlade vi lite och så åkte vi hem. Nyss prövade mamma att hälla i lite karamellfärg i "geggan" som man pänslar på bullarna. Vi får se hur det blir! Tar lite kort på dom och lägger in sen när dom är klara.. See you!

Ps. Idag frågade jag sara om hon ville gästblogga hos mig. Jag hörde inte riktigt vad hon svarade, men ni får väll hålla utkik!


Kommentarer :)
Postat av: sara

Gått med bullar:) Hur gästbloggar man?(A)

2008-10-10 @ 08:29:21

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0