Dop-dag

Nu är jag nöjd med min design :) Åtminstonde för ett tag.. 

Jag ska berätta lite om dagen,
Imorse vaknade jag runt halv tio och kunde inte somna om. Mamma och jag åkte mot strängnäs runt elva, vi skulle handla på vägen, och kom fram kvart i ett ungefär.  När vi kom till kyrkan frågade irmelis föräldrar om jag ville bära korset. Jag svarade att det kunde jag väll :) Så det gjorde jag, och man var ju lite nervös för att man skulle tappa det... När jag hade burit fram det gick jag och satte mig brevid mamma, ella och kevin. Alla tog massor av foton, men tyvärr hade jag inga batterier med mig så jag kunde inte ta några! När det var klart fick vi mat & fika i bygdegården.. Det var gott :) Efter fikat gick jag ut lite med ella, och sen spelade jag pingis med kevin. Sen var vi tvungna att åka hem, för det började bli mörkt. Imorn blir det kanske stallet :) Vi får se, jag skriver på morgonen!

Ps. Jag fick batterier av min syrra, anna, när vi åt så då tog jag lite bilder :)

   

1. Anna :) <3
2. Irmeli :) <3
3. Aspö kyrka i strängnäs
4. Pappa måste vara först att ta fika ;) <3

Kommentarer :)
Postat av: Joanna är bäst! <3

hejhej ida! snygg blogg :) , jag har också gjort en hahahhahah! det var svårt men jag lyckades xD , nu har jag läst några av dina inlägg och det var intressant ^^ hejdååå!

2008-10-12 @ 18:41:29
URL: http://mangaanimefans.bloggspace.se/
Postat av: Ylva

supersnygg design Ida :) <3

2008-10-12 @ 18:53:57
Postat av: Ida

Tack :D <3

2008-10-12 @ 20:20:18
URL: http://jaapp.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0