En lång natt...

Otroligt, inatt sov jag 12 timmar! (A)  Inte exakt, men ungefär. Jag somnade runt 23 och vaknade runt 11 :) Men det behöver jag för vi kommer säkert få ganska lite sömn det närmaste dygnet, eftersom vi ska vara med på halloweenövernattningen. Det ska bli kul! Men läskigt.... 
Just nu är Marre på väg till tumba :) Hon ska köpa marabou och sånt till oss. Jag ska ge henne pengar sen ;)   Vi åker runt halv fem, fem typ.. Jag ska åka med Emelie och Jennie, vi ska åka förbi godishörnet på väg till stallet.
Vi får hoppas att jag inte köper för mkt godis! Det är ju faktist bara onsdag. Men det räcker nog till helgen ;)

Det finns inte mkt mer att skriva..  Jag skriver mer imorn när jag kommer hem :D Så får ni veta om vi överlevde natten.

Dagens låt: You belong to me - Jason Wade
Dagens ikon: (|^|^|)    hittade den i anjas blogg :)

/Ida

Kommentarer :)
Postat av: ylva

jag fattar inte :S du säger att du sov till 11 men tessan sa att du smsade henne klockan 8 :S :p

2008-10-29 @ 21:07:24
Postat av: v

du är utmanad i min blogg!

2008-10-30 @ 20:46:22
URL: http://vannu.blogg.se/
Postat av: Ida

Sv till Ylva: Ja, men först vaknade jag klockan åtta typ av att marre sms:ade mig ;) Och då sms:ade jag tessan , sen somnade jag om :)

2008-10-30 @ 21:17:13
URL: http://jaapp.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0