Halloweenövernattningen nästa!

Ååååååh jag längtar så! Typ tre veckor kvar.. hur ska jag kunna hålla mig?! Marre å jag ska åka till maxi innan och köpa godis (a) Marabou amigo, sombreros, och säkert massa annat.. Yummie! I år är det ju 11 års gräns och föräldrarna måste skriva på en lapp.... det kommer säkert bli läskigt! Fast det ska bli jättekul :D  I stallet idag hann jag inte göra mycket.. Bara smörja allt åt cooper och ta ut hnm i hagen (a) Men jag kanske åker dit imorn.. Får se! Men nu ska jag äta min soppa! Eller dricka.. eller va man nu säger! Skriver imorn eller senare, tror nog det blir imorn. Fast man kan ju alltid lägga in dagens låt eller nå sånt ;)  Puss!


Kommentarer :)
Postat av: Marre

skrev du upp oss:D <3

2008-10-02 @ 19:57:31
URL: http://typmarres.blogg.se/
Postat av: v

så härligt att sova över i stallet, men glöm inte liggunderlag, har glömt de varje gång ^^

2008-10-02 @ 21:36:09
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0