Hej blogg

Just nu sitter jag i skolan,och min dator är typ cp.... Den har ingen mus så jag får styra med tangentbordet. Just nu har vi matte, och jag har typ gjort tio tal.. x) sen har vi so och efter det idrott. Fan, jag glömde idrottskläder för jag hade så bråttom imorse... Försov mig (a) Efter lunch har vi lästid och tyska. Sen slutar vi :) Då ska jag hem, och sen till mormor. Stallet blir väll på fredag eller lördag.. Längtar till C och Q <3 /Ida

Kommentarer :)
Postat av: Ylva

Förresten har glömt att sga att din design är superfin!:) (om jg inte redan har sagt det XD) har du tagit bilden själv?

2008-10-16 @ 14:20:31
Postat av: sara

Haha:P Joanna fixade den sen<3

2008-10-16 @ 14:35:54
Postat av: Ida

Sv till Ylva: Tack :D <3 Aa jag har tagit den själv :)

Sv till Sara: Ja vilken tur ;) <3

2008-10-16 @ 20:08:09
URL: http://jaapp.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0