Hoppas att jag kommer hem imorn med en rosett.

Hejsan alla där ute i det avlånga landet! Idag har det hänt absolut INGENTING här hemma hos mig. Eller jo, jag har kollat på tv och suttit vid datorn (A) Och ätit.. Osv.... ;) Men inget speciellt har hänt.  Snart ska jag sova! Måste upp ganska tidigt imorn, ska åka med sara till stallet halv nio. Måste packa alla grejjer och så, hoppas att mina ridbyxor torkar! Mamma tvättade dom för nåra timmar sen.. Nu hänger dom i badrummet och det droppar om dom......... Jag dör om dom inte torkar!!!! :P  Haha hoppas att jag inte försover mig imorn. Jag startar typ nånstans i mitten. Stackars sara som startar först! Hon får mindre tid på sig att göra sig iordning...  Ni får verkligen hålla tummarna för mig!  Jag hoppas att nova inte är alltför pigg :S Synd att man inte får rida fram ute :(  

Menmen, nu ska jag sova! Håll tummarna det hårdaste ni kan, Puss!

/Ida


Kommentarer :)
Postat av: v

vem hade du? :)

2008-10-28 @ 08:18:23
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0