Ida vill ha!

hejhej (: idag åkte jag med randi & sara till stan. Vi jobbar ju med stockholm i skolan så vi åkte dit och fotade lite :o) Först åkte vi till centralen, å tog bussen till Berwaldhallen. Sen gick vi genom diplomatstaden till gärdet. Där fotade vi massa på hästarna i hagarna, och sen ville jag gå in i dedär stallet som låg där! Men feg som jag är vågade jag inte... Så vi gick över ängen igen, i mina blöta skor, och missade precis bussen! Fast nästa skulle komma om tio minuter..  Vi hoppade av bussen vid Kungsträdgården å gick sen och kollade på kläder. Efter ett tag blev vi hungriga så då åt vi på Mc donalds :) Sen gick vi till gallerian å kollade på kläder och åt glass :D  Jag hittade min drömjacka! På H&M, tyvärr finns den inte på hemsidan.. Men jag älskade den!!! Sara och randi tyckte den var snygg :D  Senare på dan gick vi till hötorget och köpte godis på Caramella!  Mums :)  Efter det provade vi maaaassor av skor på olika skoaffärer. Mest på skopunkten.. men sara, hon kunde hitta dom med värsta klackarna & sulorna. xP Haha vi tog massa kort! Och jag hittade mina drömskor :) Dom fanns däremot på hemsidan! på skopunkten. fast dom var ganska dyra :'( Men dom passade på mig tyckte sara & randi :D <3
 


Sen åkte jag till stallet.. Där har jag tagit hand om cooper :) <33 Och senare åkte jag hem med ylva, och så sitter jag här nu. Mitt godis ligger och väntar på mig i väskan. *mmmums* Imorn kanske barnen kommer och då ska vi vara barnvakt :)  Puss och kram
 


Kommentarer :)
Postat av: sara

Mina skor var ju snyggast;)<3 Hoppas att du kan få skorna, dom var jätte fina:)

2008-10-03 @ 21:14:07
Postat av: Ida

Hihi, jaa :D <33

2008-10-03 @ 21:27:27
URL: http://jaapp.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jobbade ni iget ni stan? Ni shoppade ju bra.. :P

2008-10-03 @ 21:40:27
URL: http://wallinss.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0