Jag hatar men ändå älskar billys panpizzor

Haha, dom är såååå jobbiga att skära xP Thihi, enligt mig iallafall. Men jag är ju lat... ,) Och jag gillar dom för att dom är sååååååååå goda (A)

Min dag har varit helt OK :) Inget spec. hände i skolan :) Randi och jag sprang mot tåget som gick 14.33 från stationen. I tumba satt "remgubbben" och sålde remmar :) Randi och jag köpte en sur melon, och delade på den. MUMSIGT! I stallet hann jag ta hand lite om coopiloop :) Jag mockade och spolade hovarna xP <3  Tog in Quthia från hagen idag igen :) Fast med grimskaft eftersom det inte är tävlingar..  Jag mockade innan hon kom in också. Sen skulle hon gå lektion :) Efter lektionen fick jag ta upp henne, för hon som red hade bråttom. Jag svampade av henne, och ryktade lite. Hon e så söt :D <33 Fast cooper är förstås sötast av alla <3 Nu äter jag middag (a) Har precis duschat. Skriver imorn efter ridningen. Hoppas på Nova!

Hur har er dag varit?

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0