Jag hatar när tiden går fort!

Halloj! Imorse vaknade jag runt åtta och halvsov till halv nio. Mamma skjutsade till brantan :) <3 jag startanmälde mig, sen gick jag till starten med emelie,jennie & marre. Vi skulle springa tesamans :) En halvtimma senare typ sprang jag och emelie lite före dom, men sen kom dom ikapp. Vi sprang ibland, joggade mest, och gick när vi blev trötta ;P  Emelie och jag kom i mål på 46 minuter ung. :)  Sen kom marre och jennie på typ 49 minuter. Då åt vi korv, och sen sprang vi mot bussen. Vi kom till stallet kvart i tolv. Då sa sofia att hon hade tänkt att jag skulle rida, men jag kom lite sent. åh , jag sa ju faktist att jag skulle komma mellan 11 och 12 xD Hoppas att det blir nån annan gång då.. I stallet har jag fixat åt cooper :) <3 Jessica kom också sen :).  Jag gjorde också allt åt Quthia. <3 :) Förutom att smörja sadel, hon har inte fått någon egen än.  Vid sex ung. åkte vi hem.. Nu sitter jag här å äter nudlar x) Kollar på christine också, ska kolla på grey´s sen ;)  Vi ses! puss

Ps. Måste verkligen prata med henne imorn!! Ni som vet vem jag menar (dvs mina vänner ;P), tjata på mig att jag ska göra det!

/Ida

Kommentarer :)
Postat av: emma

jag kom i mål på 1 timme & 14 minuter :P

2008-10-16 @ 11:41:40
URL: http://boring.webblogg.se/
Postat av: Ylva

Du skulel ju smörjt Cyprys sadel!;D dom delar ju faktiskt :P

2008-10-16 @ 14:17:39
Postat av: Ylva

Du skulel ju smörjt Cyprys sadel!;D dom delar ju faktiskt :P

2008-10-16 @ 14:17:40
Postat av: Ylva igen :D

oj det blev visst två gångeer :P

och så råka jag stava fel på skulle :D

2008-10-16 @ 14:18:32
Postat av: Ida

Sv till Emma: Okej :)

Sv till Ylva: Jag tänkte faktist göra det, men igår hade hon Wichers sadel! :S ;P

2008-10-16 @ 20:09:38
URL: http://jaapp.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0