Längtar sååå..

..till höstlovet! Det ska bli så kul med övernattningen, rykttävlingen o allt :) iallafall, sorry att jag inte skrev nått igår! Carla m. familj är här :) Fast snart ska dom åka hem.. Åkte till Tumba och skärholmen igår med dom och mamma. Jag köpte en förpackning med tre örhängen :D Köpte dom på kortet (a) första gången jag använde det :) *stolt* hah xD imorse vaknade jag av kevin som inte kunde lägga still. Som vanligt! xP Haha ;) Jag kollade på tv ett tag, och sen gick jag ner till köket och åt frukost..  ville åka till stallet idag! fast det blir nog inget av det. Va roligt, jennie och dom anmälde mig till rykttävlingen på Quitia :D Om hon nu stavas så, det kan vi inte komma överens om. Men jag längtar otroligt mycket :D På tisdag har vi skänkelvikningar, och jag tror ja vill ha Nova. :) <3

Kommentarer :)
Postat av: sara

jag ska vara med på Carat:P<3

2008-10-05 @ 18:56:23
Postat av: Tessan

och jag på älskade tambur :)<3

2008-10-05 @ 19:55:54
URL: http://tessans.blogg.se/
Postat av: Y

o jag på , gissa vem :D CYPRYS <3

Jag har anmält mig till halloweenövernattningen också :D

2008-10-06 @ 09:26:44
Postat av: Ida

Åh va roligt :D <3

2008-10-06 @ 20:56:18
URL: http://jaapp.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0