Lördag 25/10-08

Tråkig överskrift jag vet, men ni får stå ut med det!
Snart kommer mamma hem o då ska vi äta middag.. Sen ska jag fixa mig lite, o efter det drar jag på halloweenfest (a) :)
Hihi, jag ska klä ut mig till en alien. Eller, jag ska typ ha vanliga kläder nästan och rita mig i ansiktet x) Hoppas det blir lyckat! Bilder kommer det väll imorgon ;) Om någon av oss har kamera förstås.

Men nu ska jag ta mig en titt i böckerna som jag tog med mig hem från skolan. Haha jag vet det är ju lov, men jag har tråkigt :)

Dagens mening: What´s in the brain goes down to the rain.
(Ungefärlig översättning: Vad som "pågår" i hjärnan går ner till tygeln)

/Ida


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0