Mot Farsta Centrum!

Hejsan svejsan :) Efter skolan idag åkte jag och Tessan till centrum (på min cykel). Där var vi på bibblan, och så köpte vi lite godis på konsum. Vi träffade mamma som skulle till tandläkaren :) Hon sa att hon skulle ringa sen. Efter det åkte jag hem till mig, och Tessan gick hem till sig. Jag satte mig vid datorn och skulle precis börja skriva ett blogginlägg när mamma ringde och sa att vi kunde åka till Farsta och kolla på skor :) Tessan följde med också. Där kollade vi på massor av olika skoaffärer men vi hittade inga skor. Så vi gick till stadium för att kolla. Där hittade vi två par Reebok, ett par svarta och ett par lila. Jag bestämde mig för dom svarta! Dom var 100 kronor billigare ;) Så dom blev det! Sen sprang vi in på h&m, gina tricot och hemköp. När vi skulle gå ut från h&m hade dom stängt alla ut/ingångar! Så vi fick gå ner och gå ut där xP Tog massa bilder på vägen hem (a) Lägger in nåra av dom..  Nu har vi kommit hem å ätit middag. Jag måste välja vilka kläder jag ska ha på lördag! Då ska irmis döpas :D Irmeli Minea ska hon heta. <3 Här har ni lite bilder

     

1. En mörk bild på Herkules :) <3
2. Mörk bild på Tessan i bilen ;D
3. Min yoggi yalla
4. Här kommer bussen
5. Mina nya skor :D
6. Min chokladbit. Det var första gången jag fick tre stycken Non stop i en bit! Faktist, så hittade jag en till efter en stund ;D Fyra stycken!


Kommentarer :)
Postat av: Dennis

Haha, det är lugnt. Man kan aldrig få nog med kommentarer...



Hur är läget idag då? ^^

2008-10-09 @ 12:36:27
URL: http://www.dennism.se
Postat av: sagaz

men syrra heter minea :)

2008-10-09 @ 20:22:05
URL: http://typmarres.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0