Oups I dit it again.

rubriken stämmer verkligen! Jag säger er, man ska aldrig ge mig pengar, och låta mig gå in i en godisaffär själv. Tyvärr råkade mamma göra det idag, och jag var tvungen att fråga henne efter mer pengar för att det inte räckte! Okej, jag köpte för ung. 25 kronor men snacka om att godiset kommer räcka länge!  Haha, sara skulle gästblogga men vi hade lektion så hon kunde inte skriva så mkt.. Hon får skriva nån annan gång! :) Imorse ringe jag tessan och frågade om vi skulle mötas, men hon skulle gå med anja och anja hade inte kommit än, så hon skulle ringa upp efter en stund. Sen ringde hon, och då var det bara typ en kvart kvar tills vi började, och sa att dom skulle gå en väg som är en helt omväg för mig. Så då fick jag skynda på! Blev lite irriterad, hon kunde ju ha ringt tidigare och sagt det.. jag kom typ sju minuter för sent
 -_-  Aja, vi hade klassråd, och sen gick vi till aulan och nästan alla redovisade sina stadsdelar. Sen var det lunch, och efter det redovisade resten. Förutom vi, vi hann inte så vi får göra nån annan gång.. 
Under dagen hade jag frågat Ylva om jag fick åka med henne hem från stallet, men hennes bil var full. Mamma sa igår att hon inte kunde hämta idag...  Sen frågade jag tessan om jag kunde åka med henne, men det fick jag inte. För tydligen ville inte hennes pappa hämta men han gjorde det iallafall, och då fick jag inte åka med... Blev ännu mer irriterad! Så då ringde jag mamma och pratade lite, och hon sa att hon kunde väll hämta mig... Tack kära mor :) <33

I stallet gjorde jag allt till cooper :D Förutom rida och göra betfor & kli som sofia gjorde. Efter fodringen fick jag ta in Quthia :D Jag tog massa kort på henne, lägger in nått. Hon är så söt <3 Och hon var jättesnäll idag :)  Sen tänkte jag borsta, men det gjorde Kelly. ;)

Nu har jag ätit middag, och duschat & tvättat håret. Känner mig riktigt fräsch! eller hur det stavas.. Har ett litet tips, jag brukar tvätta håret med olika schampon (om man nu har det hemma). Först ett, sen ett annat :) då luktar det dubbelt så gott!

Ps. Som vanligt är det copyright på allt. :)



Kommentarer :)
Postat av: Kelly

Sv: Ja, jag gillar henne. Har hållt på att borsta på henne och så när hon stod i karantän för jag har ju ingen sköthäst nu längre...



Jätte gullig bild föresten.

2008-10-11 @ 13:26:57
URL: http://cerezas.blogg.se/
Postat av: Tessan

jag trodde att anja skulle komma tidigare! och jag hade inte tid att ringa tidigare än så.

2008-10-11 @ 16:42:25
URL: http://ttessans.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0