Fredag hela veckan! Nästan...

Tjollahopp! På förmiddagen hände det inte så mkt.. Runt halv 11 gick vi å kollade på Halloweenrock i aulan. Den var bra :) Fast jag tkr att den var bättre förra året.. ;P Sen var det lunch, Pannkakor. Synd, eftersom jag åt det igår till middag. Men man kan nog inte få för mycket av pannkakor (a) Sen fick vi sluta :D Sofia ringde när jag gick och hämtade sylt x) Hah hon brukar ringa när jag är i skolan, eller inte brukar men hon har gjort det ett par gånger.
Iallafall, jag bestämde mig för att åka till stallet.

Borstade på cooper, smörjde in hans hovar, fixade kvällsmaten, och smörjde hans sadel o träns. Hjälpte Kelly att ta in Quthia och Sheila också :) Mockade åt Quthia innan hon kom in.. 

Typ halv sex åkte vi hemåt. Vi åkte hem till E&J, som ni såg i mitt förra inlägg, och sen gick jag och emelie hem hit. Jag har ätit middag, och just nu äter vi nå majschips och dricker saft :) Vi kollar på Fredag hela veckan ;D Fast det är paus.. Peter och Petra är på besök ;D Kmr inte ihåg va dom heter i efternamn....

Menmen! Designen kommer om några minuter typ :) Jag kommer göra massa ändringar, så jag blir säkert aldrig helt nöjd..... ;)

/Ida


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0