R.I.P Popsy

Hah, rip min lilla dammsugare. Popsy, du har varit mig trogen i alla dessa år. Ha det bra nu!
x)

Idag var det höststädning i vårat område, men jag åkte till stallet istället ;) Som vanligt på alla städningar (a) Jag fick åka med ylva :) <3 När vi kom dit kollade jag lite på tävlingar mm. Jag tog också ut Quthia :) Man måste ha träns när man leder ut hästarna i hagen, fast hon ville inte ha det ;P Men jag fick på det till slut. Jag mockade åt cooper, och spolade hans ben när han kom in :) <3  Mamma skulle komma å hämta mig runt fem, så jag behövde inte stressa..  Anja och jag gick till vallen ett tag, och hoppade över massa hinder x) Man blev trött!  Mellan tre och fyra skulle jag ta in Quthia :) Mickis och jag gick ut, hon skulle ta Wicher. Men nu ville Quthia verkligen inte ha på sig tränset :P Mickis försökte också, men det slutade med att vi fick ta in henne med grimmskaft.. Tog massor av foton på henne i hagen :) <3 Efter det gick jag runt lite med anja och fotade. Innan jag åkte hem gav jag cooper hans kvällsmat och pussade o kramade honom massor!  Quthia fick också massa pussar o kramar, och ett äpple :) <33 Nu har jag ätit middag, kollat på tv, duschat och ätit godis (a) Och dammsugit för den sista gången med popsy! xP  Det finns inte mycket mer att skriva om min dag.. Jag skriver imorn innan skolan om jag hinner, annars när jag kommer hem från stallet. Hinner nog ta hand lite om cooper, och borsta Quthia om inte Kelly gör det.



Kommentarer :)
Postat av: Ylva

Stackars damsugare :'( :P

2008-10-13 @ 09:12:13
Postat av: v

nu måste du hjälpa mig här, vem är quthia och vem äger & vem sköter henne? :O

hänger inte med alls..

2008-10-13 @ 17:36:04
URL: http://vannu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Quthia är den nya ridskolehästen, ett fuxfärgat sto.



Och sen har jag en fråga... Varför tar du så mycket hand om Quthia? Du har väll redan en sköthäst, eller!? :S

2008-10-13 @ 22:33:51
Postat av: Ida

Svar: Mm. Asså jag tar ju hand om cooper som vanligt, men jag brukar typ fixa lite med Quthia ibland.. :P

2008-10-14 @ 08:01:12
URL: http://jaapp.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0