Rolig dag :D

Haha, brist på idéer till överskriften.
Nu har jag en rosett till min prishylla! :D Det gick jättebra idag på tävlingen! Nova var lite seg i början, men jag fick igång henne. Det var jätteroligt, jag vill fortsätta jobba med henne. Det var väldigt låga höjder, men det var iallafall roligt :)

Efter prisutdelningen gick vi upp till smedjan och åt lunch. Jag åt pannkakor, och jag fick smaka lite tårta av Emelie och Jennie och äppelpaj av Anja. Gott! :D   När nästan alla hade gått ner "lekte" jag erfaren ryttare, och sen jockey. Jag satt på trähästen som står uppe i smedjan :P Just då fick den heta typ Cash x) Det tyckte Randi blev bra ;) Jag lägger in bilder på mig och hästen! ;D
Sen gick vi ner till stallet, och jag ryktade på Nova. När jag hade gjort det tog Randi och jag ut Cooper för att fota. Det blev många bra bilder, lägger in några :D Tack Randi <3   
Runt tre gick vi fem (Anja,Emelie,Jennie,Tessan och Jag) en promenad bland alla ridvägar. Vi gick den rundan som vi kommer gå imorn på halloweenövernattningen. Om dom inte har ändrat förstås, men det tror jag nog inte.. Det regnade när vi gick ut, så vi blev blöta! Fast på endel ställen var det sol, och då blev det regnbåge (a)
Tillbaka till stallet körde vi kurragömma. Randi, jag och Sara hittade massa bra gömställen :D Fast ni får inte veta var ;)

Runt tjugo i sju åkte vi hem. Jag har duschat, ätit middag och just nu sitter jag och knaprar på en paprika. Den är igentligen inte så god... Man lixom tvingar i sig den :P Typ....... Gul paprika är iallafall lite godare än dom andra.

Imorn är det halloweenövernattning :D Det ska bli jätteroligt, fast läskigt! Ska gå med Marre :) Får se om jag följer med henne och köper godis imorn på Maxi, eller om jag åker med Emelie och Jennie.

/Ida


Kommentarer :)
Postat av: r

dom ändrar runda varje år, så jag tror absolut inte att de kommer vara samma ikväll ^^

2008-10-29 @ 19:39:05
URL: http://ronjha.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0