Rut :)

Halloj! Efter skolan följde jag randi hem för att lämna hennes väska, och sen gick vi hem till mig. Här åt vi nudlar, kollade på tv och satt vid datorn. Blir så avundsjuk på alla som har så snygga designer! Önskar att jag kunde vara bra på att fixa sånt på datorn.. Fixade och trixade lite med Randis  design, ändrade massa textstiler och sånt...  En ny design till min blogg är på väg också :D Blev inte så nöjd med den förra.. Jo ganska, men jag har massa nya idéer! Det kommer nog snart, kanske under höstlovet. 

Igentligen skulle jag hem och plugga direkt efter skolan, men när jag hade tagit en promenad och följt Randi en bit så satte jag igång. Jag har nästan gjort klart häftet som ska vara klart imorn, jag kan tyskaläxan (stava och uttala), och så har jag jobbat lite matte.

Nu sitter jag här och äter pannkakor :) Måste gå och lägga mig snart, ska upp tidigt imorn.. Inte tidigare än vanligt, men det är tidigt iallafall! Jag ska prata med engelskaläraren halv nio, så jag får väll gå upp typ sju..

Det blir kanske stallet efter skolan. Får se hur jag gör! Haré bra!

/Ida


Kommentarer :)
Postat av: c

jag ska nog upp tidigare än dig :P jag ska åka hemifrån halvtre :P

2008-10-23 @ 22:45:04
URL: http://millathebest.blogg.se/
Postat av: randi

JAG ÄR RUT!!! :D

2008-10-24 @ 15:23:14
URL: http://raandi.blogg.se/

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0