Usch..

Har inte lust att skriva just nu.

Lite kort om övernattningen: Det blev ingen runda i skogen eftersom den där himla blottaren hade vart där igen. Men vi gick iallafall en runda runt stallet och ridhusen. Gick med Marre <3 Jag var skiträdd, men jag gick hela rundan xD
Det var nån som förföljde oss en stund, och Marre sa att det såg ut som Ola Salo. Haha hon har humor. <3
Sen sov vi, och på morgonen åt vi frukost, städade och sen gick vi upp till stallet.
Jag har skrittat fram & av cooper också. Han är så söt <33  Gjorde massa annat åt honom också..


Quthia åkte idag.   Jag visste att hon skulle åka snart, men inte så snart! Ingen sa något till mig. Jag fick inte ens säga hej då till henne. Nu är hon någonstans på väg till Polen... Tänk att jag aldrig kommer få träffa henne nå mer... 
Jag fick inte säga hejdå till henne, inte till Tango heller. Om jag inte får säga hejdå till Cooper, då vet jag inte vad jag gör. Fast det tror jag nog att jag får...   Men jag är så jättejätte trött på allt det här. Orkar inte förlora ännu en häst till.

Åh, nu vill jag inte skriva mer.

Vila i frid Wicher, Tango och alla andra hästar. Jag vill att du ska komma tillbaka Quthia! </3  Och jag vill inte förlora dig Cooper.

Kommentarer :)
Postat av: sara

Stackar dig:'( Vet hur det känns:(<3

2008-10-30 @ 22:19:48

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0