Är så trööött!

Ett långt inlägg, på kort tid. Hur ska jag hinna? Nåja, det är bäst att sätta igång.

Lördag kväll: Jag mötte Randi runt kvart i sju :) Vi gick till höghusen, och in genom porten. Där fixade jag mitt diadem, och sen gick vi och plingade på. Jennie öppnade med en råtta på axeln x) (Dom har tamråttor ;D) Och plötsligt kom ett "lik" gående mot oss, och ramlade ihop på golvet. Hah, det måste vart Emelie. Alla var redan där, så vi åt massa gottgott, sen satte vi på en film. Det va Scream, och vi hann aldrig kolla klart på hela ;P Eller, vi ville hellre gå ut! Så vi gick ut och åkte rutschelkana :D (stavning!) Det var skitkul (a) Haha stackars alla grannar, dom kunde nog inte sova pga allt vårt stojande :) När klockan började närma sig halv 11 typ, åkte dom alla hem förutom jag och Ylva. Vi skulle sova där :) Vi gick upp och satt lite vid datorn. Jag började äta massa godis chips och dricka cola, medans dom andra typ höll på att spy (a) Haha, det går alltid i lite mer gott i mig! Hah, vid typ tolv blev vi på städhumör x) Så vi städade nästan hela lägenheten! Hihi ;)  Sen gick vi och la oss typ klockan ett...

Söndag: Imorse vaknade vi runt 11. Igentligen 12, men man har ju ställt om klockorna ;) Du har väll inte glömt? Vi åt frukost, sen satte Emelie,Jennie och Ylva igång o baka ;D Haha jag satt och kollade på (a) Men vi skulle inte äta det då, dom skulle fixa lite till tårtbakartävlingen som är imorn. Fast jag åt lite mandelmassa (a) Efter ett tag ringde mamma och frågade om vi skulle åka o shoppa. Man svarar ju inte nej på det! Så jag städade ihop alla mina grejjer, sen åkte min mor och jag till SKHLM som det numera heter. Vi gick omkring i massa olika affärer och jag hittade inget. Vi blev hungriga, så vi gick till dedär stora matstället.. Där beställde vi mat, och vi tjänade typ 53 spänn xP Hah, det skulle typ kosta 150 elr nått, och hon sa att det blev 97! Hah, hon var väll trött antar jag. Vi åt middag, sen kollade vi i resten av affärerna som vi hade kvar. Jag hittade faktist lite grejjer :D Det blev dehär:

WARP W SCARLETT SWEATCHAMPION W FULLZIP SWEAT

1. En jääättegosig polotröja från H&M
2. En hoodtröja från Stadium
3. En tjocktröja utan luva. Den ser ungefär ut som på bilden, fast bilden är från Stadium och tröjan från Intersport
+ En kjol från H&M som jag inte hittade bild på.

Efter vi hade köpt det, gick vi in på Cubus och köpte två nagellack :) Sen åkte vi hem! Nu har vi kollat på tv och suttit vid datorn bara.... Hah, måste nog sova nu!    Föresten, så här ser mitt höstlov ut:

Måndag: Har inte planerat nått speciellt. Stallet kanske
Tisdag: Stall. Hopptävling på Nova :D (Mamma har tvättat mitt schabrak nu ;D)
Onsdag: Stall. Halloweenövernattning! Ska bli såå kul att gå med Marre :D
Torsdag: Stall. Jag vaknar ju där ;D
Fredag: Stall. Rykttävling! Ska ha Quthia :) Hon får inte åka! :(  Efter stallet åker jag hem, och sen kanske jag tar tåget till Carla :)
Lördag & Söndag: Då är jag kanske hos Carla, åker hem på söndagen typ.

Haha, här är en bild på ett godsedjur med mitt "alien-diadem" på x)


/Ida


Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0