Dum cooper x) <33

Hejhej, alla som läser. I skolan idag hade vi tyska första lektionen. Tyska har faktist blivit ganska kul nu.. Sen skulle vi ha musik, men micke va typ me på konserten i skolan (vi ska se den på fredag)... så det blev håltimma. Sen skulle vi haft So, lunch, No, och sist engelska. Och man fick ta hem häftet vi jobbar med på no:n och so:n, så vi skulle typ ha nåra timmars håltimme fram till engelskan. Igentligen skulle jag inte åka till stallet idag, men eftersom vi hade håltimma ville jag göra det.. Så jag frågade Anna om jag fick skippa att prata med henne idag (den har veckan har vi ju IUP vecka, då ska vi prata med lärarna om om vi har uppfyllt målen) men hon ville att jag skulle göra det för det var den sista engelskalektionen idag.. Men till slut kunde jag övertala henne, och jag gick hem för att sen ta bussen till stallet...
Sofia ringde på vägen dit och frågade om jag var nära stallet. Det var jag inte , så då sa hon att jag kunde skritta av honom sen när hon var klar. Det gjorde jag, och det var härligt <3 Efter det fick han äta lite och sen gå ut. Sofia sms:ade och fråga om jag kunde släppa ut Tolle också, så då gick jag upp till stallet för att hämta honom.  Jag frågade Ylva om hon kunde hjälpa mig med att öppna och så, och de kunde hon. Vi gick ner till hagen med honom och ylva öppnade. Cooper var otroligt dum! för när jag skulle släppa Tolle bet cooper honom!  Tolle blev ju såklart arg på cooper , så han sparkade mot honom. Men ylva satte på cooper grimskafft och ledde bort honom en bit, sen kunde vi släppa båda. Cooper jagar upp Tolle! ... Aja, sen mockade jag åt Quthia och cooper, och fixade massa annat åt honom. Sen kom jessica, hon gjorde resten och vi satte på en maskin med vittvätt.

Efter det fick jag skjuts med anja hem till mig, och när jag kom hem duschade jag...
Nu har jag ätit och håller på och kollar på Grey´s anatomy, men det har blivit nå fel typ så mitt i programmet började det nått annat program... Konstigt! Men nu är det tillbaka.

Vet inte riktigt vad jag ska göra imorn, men jag går väll hem och slappar typ... Stallet blir det kanske på fredag och söndag.. På lördag ska jag kanske följa med randi till Sussie, där ska hon rida. Det ska bli kul!

/Ida

vill inte att det ska vara såhär.. allt är bara skit!

Kommentarer :)

Kommentera inlägget :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0